Solicită reparație sau înlocuire produs în garanție
Conform legislației în vigoare, garantăm faptul că produsele comercializate sunt conforme cu specificațiile tehnice din descrierea produsului în ceea ce privește metalul prețios folosit, calitatea pietrelor prețioase sau aspectul.
RoyalStone vă oferă în mod gratuit o garanție de calitate în vederea reparațiilor. Garanția se acordă pentru 12 luni calendaristice de la achizitie si vizează calitatea inițială a produselor. Pentru detalii suplimentare va rugam sa ne contactați folosind metodele menționate în
pagina de contact.
Clienții vor trimite produsele cumpărate, în ambalajul original, împreună cu factura și certificatul de garanție, în termen de 12 luni de la achiziție.
Dacă produsele ajung la noi deteriorate din cauza ambalării necorespunzătoare, ne rezervăm dreptul de a refuza coletul. De asemenea, garanția cu reparații gratuite se acordă doar în cazul în care produsele au respectat
Recomandările pentru îngrijire și purtare.
Certificatul de Garanție și Autenticitate RoyalStone este expediat în cutia produsului, dar poate fi descărcat în format digital și de
aici.